FANDOM

Na Star Wars:Gwiezdne Wojny Wiki zabrania się:

1. Przesyłania fanowskich grafik 2. Spamowania 3. Używania słownictwa powszechnie uznanego za wulgarne. 4. Obrażania innych użytkowników. 5. Podawania dokładnych danych osobowych. 6. Wprowadzania fałszywych informacji. 7. Zastraszania innych użytkowników 8. Przywłaszczania sobie zasług innych. 9. Plagiaty i kradzieże prac, bez pozwolenia autora zabronione. 10. Zakaz posiadania Multi-kont. Jeżeli z jakiegoś powodu stracono dostęp do swojego pierwszego konta należy powiadomić administratorów o tej sytuacji 11. Ujawnianie jakichkolwiek informacji osobistych o innych osobach jest zabronione.

Za łamanie regulaminu obowiązują kary:

1. Za złamanie pkt. 1 - upomnienie do 3 dni. 2. Za złamanie pkt. 2 - miesiąc - na zawsze. 3. Za złamanie pkt. 3 - upomnienie do 6 miesięcy. 4. Za złamanie pkt. 4 - 2 godziny do 6 miesięcy. 5. Za złamanie pkt. 5 - upomnienie. 6. Za złamanie pkt. 6 - 1 dzień do 3 miesięcy. 7. Za złamanie pkt. 7 - 1 dzień do roku. 8. Za złamanie pkt. 8 - 2 godziny do 1 miesiąca. 9. Za złamanie pkt. 9 - 1 dzień do 3 miesięcy. 10. Za złamanie pkt. 10 - ban multikont, dla pierwszego konta od upomnienia do 1 miesiąca. 11. Za złamanie pkt. 11 - upomnienie do 1 miesiąca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki